Tuesday 24 September 2013

Un minunat apus de toamna care anunta zilele frumoase ce au sa vina la Haine Hippie:)

  Ieri, intr-un moment de gratie, atunci cand nu te mai astepti la multe surprize de la ziua care tocmai se incheie, am fost luati prin surprindere de acest spectaculos apus de toamna si am zis ca nu trebuie sa-l ratam. Asa ca ne-am inarmat cu cel mai bun aparat foto posibil aflat la indemana si iata ce a iesit:).
  Am zis ca trebuie sa vi-l aratam si voua...asa ceva nu vezi in fiecare zi si este unul dintre acele momente in care natura se intrece pe sine si in legatura cu care nu poti folosi prea multe cuvinte. De aceea, l-am privit incontinuu pana a disparut intr-un final si inainte de a disparea l-am imortalizat pentru voi.
Iata ce ne-a iesit!
  Kira, pisicuta noastra pe care va vom prezenta-o cat de curand (alta minune a naturii:) s-a oprit si ea din alergatura sau ce facea ea si privea impreuna cu mine acest apus:-)
  Sper sa va bucure si pe voi aceasta priveliste si sa aveti o toamna plina cu astfel de momente!

  Haine Hippie - hainutele hippie care te fac fericita!
  www.hainehippie.ro

 

No comments:

Post a Comment